(+4)021 232 6323 office@vlamir.ro

KYOcount – aplicatie pentru monitorizarea, analiza si gestionarea imprimantelor, copiatoarelor si multifunctionalelor

KYOcount – aplicatie pentru monitorizarea, analiza si gestionarea imprimantelor, copiatoarelor si multifunctionalelor

Care este volumul lunar de pagini tiparite in compania dvs.?  Folositi toate echipamentele eficient?  Stiti in permanenta starea exacta a intregii flote de echipamente?  Stiți  ce echipamente necesită toner in perioada imediat urmatoare?

Numai raspunsurile precise la aceste intrebari pot crea un mediu de lucru productiv si o folosire cat mai eficienta a echipamentelor. O flota bine intretinuta contribuie semnificativ la productivitatea si profitabilitatea oricarei companii.

Cu ajutorul aplicatiei KYOcount, puteti  optimiza structura flotei de echipamente și  simplifica administrarea acesteia in orice companie.

KYOcount este aplicatia pentru monitorizarea, analiza si gestionarea imprimantelor, copiatoarelor si multifunctionalelor. Cu ajutorul acestei aplicatii, echipamentele Dvs., indiferent de producator pot fi gestionate centralizat, dintr-un singur loc: o solutie ideala pentru companiile cu mai multe locatii.

Cu ajutorul  KYOcount, utilizatorul are acces la informatii relevante pentru a asigura folosirea eficienta a resurselor.  Aplicatia nu numai ca recunoaste automat toate echipamentele din retea si locale (KYO Local Agent necesar), dar colecteaza si volumele de printare si copiere ale fiecaruia, separate pe functiile de printare, copiere, scanare si fax-uri ,  functie de culoare, (alb-negru si color) sau format (de la A5 pana la A3).

Contoarele sunt o baza buna pentru a analiza gradul de utilizare al imprimantelor si multifunctionalelor. Functia de raportare este complexa si permite raportari in functie de criteriile alese pentru fiecare echipament in parte.  Avantajul este ca daca raportul arata ca un echipament este momentan (sau in general) suprasolicitat sau frecvent defect, puteti reactiona rapid.

KYOcount monitorizeaza statusul fiecarei imprimante si a fiecarui multifunctional in timp real si va anunta imediat prin e-mail in cazul in care se intampla ceva cu reteaua sau cu vreun echipament cum ar fi nivel scazut al tonerului sau erori hardware.  Astfel se reduce timpul de inactivitate al echipamentelor.

Si  aceste notificari pot fi configurate dupa dorintele clientului. Daca, spre exemplu, considerati  ca notificarile de nivel de toner trebuie anuntat furnizorul de consumabile, notificarile pot merge direct la acesta si la administratorul IT, in acelasi timp. Furnizorul poate livra un nou toner inainte ca cel vechi sa fie terminat complet (just-in-time), eliminand astfel costurile imobilizarii de fonduri in stocuri locale de consumabile.

In concluzie, cu KYOcount veti economisi  timp, efort  si bani, iar  parcul Dvs. de printere și multifunctionale va fi utilizat in mod eficient si productiv.

Pentru informații suplimentare, pachete demo sau demonstratii contactati fima Vlamir, Kyocera Managed Document Solutions Certified Partner, tel. +021 232 6323/6324, mobil: 0725 555 484, e-mail office@vlamir.ro

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *