(+4)021 232 6323 office@vlamir.ro

Xerox Versalink C405 cu 3 ani garantie si un pret exceptional!

Imprimanta multifuncţională color Xerox VersaLink C405 35ppm Color Print/Scan/Copy/Fax, Format A4                                                            Ecran tactil color de 5 inchi, capacitiv şi orientabil   Pret echipament VersaLink C405DN                                                                                         727 euro ↘ include toner start pentru 3000 pagii alb/negru si 2500 color                                                                 649euro                                                                                                       OFERTA SPECIALA CU 3 ANI GARANTIE Termeni de livrare şi plată: Prețurile sunt exprimate in euro si nu contin TVA. Vor fi calculate in lei la cursul BNR din data facturarii. Livrarea este inclusa in pret pentru Bucuresti. Termen de livrare: din stoc, in limita stocului disponibil! Oferta este valabila pana la 30 Nov 2017, in limita stocului...

Vlamir, prezent al doilea an consecutiv la Print&Sign

Vlamir participă, pentru al doilea an consecutiv, în perioada 8-11 septembrie 2015, la târgul Print & Sign.  La stand vor fi expuse două echipamente de producție: Xerox® Versant® 80 Press şi Xerox C70. De asemenea, Vlamir va avea o ghilotină şi un distrugător marca Dahle, produse complementare – etichete şi media specială Avery Zweckform şi consumabile – hârtie şi cartuşe pentru echipamente Xerox şi non Xerox. “Am hotărât să participăm şi anul acesta la Print & Sign 2015 în baza experienţei de anul trecut, care a fost una pozitivă şi care a contribuit la cresterea cererii de echipamente de print digital”, a afirmat Oana Vlădescu, Marketing Manager Vlamir. “Anul acesta, pe toată perioada târgului, vizitatorii vor putea testa echipamentele expuse, iar cei care vor accepta provocarea noastră de a ‘escalada’ Versantul vor fi răsplătiţi cu surprize pregătite special pentru acest eveniment.” “Ne bucurăm să fim alături de partenerul nostru Vlamir la o nouă ediţie Print & Sign, unde vom prezenta cel mai recent echipament din portofoliul de echipamente de producție Xerox, Versant 80 Press”, a spus Răzvan Corcodel, Business Development Manager Graphic Communication Xerox România. Xerox Versant 80 Press este destinat centrelor de print și tipografiilor, fiind singurul echipament din segmentul tiparului digital care are o rezoluție Ultra HD, noul standard pentru acuratețea și calitatea culorilor. Este un echipament modular, care poate fi configurat cu diverse opțiuni de alimentare sau finisare pentru a produce o gamă variată de lucrări: reviste capsate complet finisate, pliante, cataloage, broşuri etc. Echipamentul Xerox Color C70 este potrivit pentru orice mediu de imprimare, de la afişe, cărţi de vizită, autocolante pentru vitrine, etichete şi până...

Noile solutii de pontaj SAFESCAN!

Vlamir prezintă noutățile pentru anul 2015 în domeniul sistemelor de pontaj! Aveți nevoie să optimizați gestionarea forței de muncă pentru a influența pozitiv rezultatul final? Maximizați productivitatea si minimizați provocările administrative de a realiza pontajul angajaților cu ajutorul soluțiilor de pontaj SAFESCAN. Sistemul de pontaj Safescan oferă o gamă de soluții cu des ihn intelligent, tehnologii inovative si un software bogat pentru a asigura o gestionare a pontajului sigură si responsabilă, livrând simplitate, inteligență si lipsă totală de griji. Vlamir promovează pe piața din România produse recunoscute la nivel european, având o calitate excepțională și prețuri competitive. În plus, venim în sprijinul clienților noștri cu servicii post-vânzare dedicate realizate prin specialiști instruiți și cu o deosebită atenție la detalii. Brandul SAFESCAN se alfa in portofoliul VLAMIR din anul 2014, mai întâi cu echipamentele pentru gestionarea banilor, iar acum cu noua gama a soluțiilor de pontaj SAFESCAN. Safescan este liderul international pe piața soluțiilor de manipulare a banilor și de pontaj, ajutând companiile să lucreze mai sigur, mai înțelept și mult mai eficient. Safescan dezvoltă constant noi produse și sisteme inovative de pontaj cu cititoare de amprente și/sau  identificareprin radio frecvența și acces control, echipamente dedicate în mod special pentru companii mici și mijlocii. Bazându-se pe cererea pieții, aceste sisteme sunt ușor de instalat, ușor de utilizat, la un preț atractiv și includ programul de management Safescan. ”Noile sisteme de pontaj Safescan sunt fiabile, ușor de manevrat și un adevărat ajutor pentru personalul administrativ. Instalarea se face extrem de ușor și cu ajutorul software-ului se poate gestiona cu precizie tot ceea ce ține de pontaj pentru un număr relativ mare de...

Parteneriatul dintre Caravana ECOTIC si VLAMIR

Caravana este sustinuta din punct de vedere energetic de un sistem de panouri fotovoltaice, proiect realizat de echipa VLAMIR. Pentru acest proiect s-au instalat 8 panouri fotovoltaice, 3 incarcatoare solare, 4 baterii solare, un invertor solar si un panou de distributie si protectie. Incepand cu anul 2005 VLAMIR a extins gama de activitati si servicii prin extinderea numarului de furnizori si dezvoltarea activitatii in domeniul energiei solare si eoliene, prin comercializarea si instalarea de sisteme de surse de energii neconventionale pentru micii utilizatori. S-a dezvoltat o noua afacere construind departamentul de energie regenerabila – VLAMIR SOLAR- din dorinta de a raspunde acestor noi provocari si explora noi oportunitati pe piata din Romania. Pentru realizarea acestor proiecte, VLAMIR promoveaza produse cum ar fi eoliene, panouri solare, panouri fotovoltaice, pompe de caldura, baterii, invertoare, generatoare, incarcatoare, pompe de apa. De la an la an numarul de furnizori a crescut si activitatea s-a dezvoltat de la proiecte mici pana la proiecte elaborate, toate fiind realizate de specialistii nostri, adaptandu-le intocmai nevoilor clientilor. In prezent portofoliul VLAMIR este cuprinzator si acopera proiecte din toate categoriile. VLAMIR face parte si din Organizatia ECOTIC, fiind membru activ al aceste asociatii inca din anul 2006. ECOTIC este o organizatie nonprofit care preia responsabilitatile ce revin producatorilor si importatorilor de echipamente electrice si electronice pentru realizarea obiectivelor anuale de colectare, reutilizare, reciclare si valorificare a deseurilor de echipamente electrice si electronice (DEEE). ECOTIC organizeaza constant actiuni de constientizare atat la nivel local, prin campanii de colectare si informare, cat si la nivel national prin campanii in scoli si cele adresate companiilor si institutiilor. CARAVANA ECOTIC este titlul...

Un nou brand in portofoliu – PANTUM

Vlamir continuă să își extindă portofoliul de produse promovând un nou brand pe piața românească – PANTUM. Pantum este un brand nou și dinamic de printere creat să ofere pieții globale soluții și servicii de imprimare fiabile, prietenoase cu mediul și la prețuri accesibile. Vlamir, cu o experiență de peste 22 de ani pe piață de print, promovează produse recunoscute la nivel european, având o calitate excepțională și prețuri competitive. In plus, venim în sprijinul clienților prin consultanță de specialitate pentru a eficientiza procesul de decizie, dar și cu servicii post-vânzare dedicate realizate prin specialiști instruiți și cu o deosebită atenție la detalii. ”Vlamir a susținut promovarea produselor de calitate încă de la începutul activității, din 1992. Continuăm politica de promovare a produselor competitive extinzând portofoliul cu imprimantele Pantum, caracteristicile principale fiind fiabilitatea și raportul calitate-preț excelent. Suntem convinși că în scurt timp, Pantum va fi apreciat de utilizatorii din România, așa cum deja este în alte țări din Europa.” Mioara Popa – Sales Manager Vlamir ”Pantum se concentrează pe furnizarea unor soluții de printing simple și economice. Piața din Romania este una promițătoare, unde căutăm un partener strategic de foarte mult timp. Vlamir are o experiență bogată în piața de printing din Romania și o echipă profesionistă cu soluții orientate către clienți. Prin acest parteneriat suntem convinți că vom avea succes în România bazându-ne pe produse excepționale și o strategie agresivă.” Wendell Feng, Europe Sales Manager Pantum International. Pantum oferă soluții de printare pentru consumatori, birourile de acasă, dar și pentru IMM-uri sau agenții guvernamentale cu o gamă de echipamente laser ce acoperă toate nevoile (imprimante, multifuncționale). Seine...

Solutii

In functie de domeniul de activitate, avem numeroase solutii ce se pot implementa in functie procedurile pe care doriti sa le eficientizati. • Cost Control Politici de eficientizare a accesului la resursele de print si de montorizare proactiva a parcului de echipamente si consumabile • Implementarea fluxurilor procedurale de lucru pentru documente Aplicatii care ruleaza folosind platforme integrate in printerele cu console inteligente (EIS/Connect Key pt Xerox si HyPas pt Kyocera) • Imprimare de pe dispozitive mobile • Aplicatii care ruleaza in reteaua locala sau in cloud si permit imprimarea de pe tablete si telefoane inteligente (Apple, Android, Windows) • Imprimare utilizand dispozitive virtuale Permite imprimarea simultana a documentelor pe mai multe imprimante fizice, reunite sub acelasi printer virtual. • Solutii de manipulare a banilor Echipamente de verificare si numarare a banilor Safescan • Solutii de pontaj Echipamente si programe de monitorizare a personalului (ore lucrate, prezenta) • Solutii pentru etichetare, arhivare, organizare Etichete si software pentru design ce simplifica si eficientizeaza organizarea si...

Solutii de manipulare a banilor si sisteme pentru pontaj!

Vlamir își extinde portofoliul de produse începând cu anul 2014 cu un nou brand – SAFESCAN. Safescan este liderul international pe piața soluțiilor de manipulare a banilor și de pontaj, ajutând companiile să lucreze mai sigur, mai înțelept și mult mai eficient. Numarator si detector bancnote false Safescan 2250 Vlamir promovează pe piața din România produse recunoscute la nivel european, având o calitate excepțională și prețuri competitive. În plus, venim în sprijinul clienților noștri cu servicii post-vânzare dedicate realizate prin specialiști instruiți și cu o deosebită atenție la detalii. Vlamir își extinde portofoliul de produse începând cu ianuarie 2014 cu un nou brand – SAFESCAN. Safescan este liderul international pe piața soluțiilor de manipulare a banilor și de pontaj, ajutând companiile să lucreze mai sigur, mai înțelept și mult mai eficient. Compania dezvoltă constant noi produse de manipulare a banilor. Detectoare de bancnote false având un design inovator și unic cu detectare până la 6 puncte, numărătoare de monede și bancnote precum și o gamă completă de sertare de bani și accesorii. Echipamentele Safescan sunt 100% testate de diverse Bănci Centrale, fiind astfel 100% sigure când vine vorba de eficiență și recunoșterea falsurilor. Safescan dezvoltă și sisteme inovative de pontaj cu cititoare de amprente și/sau  identificare prin radio frecvența, echipamente dedicate în mod special pentru companii mici și mijlocii. Bazându-se pe cererea pieții, aceste sisteme sunt ușor de instalat, ușor de utilizat, la un preț atractiv și includ programul de management Safescan. ”Safescan se extinde în diverse țări prin parteneri de distribuție selectați. Aceștia trebuie să poată livra cele mai bune servicii utilizatorilor produselor noastre. Vlamir este un astfel de...

KYOcontrol

KYOcontrol – securitatea documentelor si gestiunea costurilor   Securizarea datelor este o adevarata provocare in zilele de astazi. In ciuda timpului, energiei si banilor cheltuiti pentru a mentine securizarea datelor, exista un mare gol la aproape fiecare echipament: exemplarele tiparite. Lasarea documentelor confidentiale nesupravegheate intr-o tava chiar si pentru un singur minut este de ajuns ca sa aiba loc o scurgere de informatii. Nici macar nu este nevoie sa fie cu rea intentie ci o pura curiozitate care pana la urma este umana. KYOcontrol protejeaza intregul flux de documente al unei companii asigurandu-se ca toate exemplarele sunt tiparite numai atunci cand un angajat autorizat se identifica la imprimanta sau multifunctionalul respectiv. Din moment ce documentele se stocheaza pe serverul central de printare, tiparirea se poate face la orice echipament din companie. Pentru un nivel si mai ridicat de securitate, KYOcontrol cripteaza automat toate documentele stocate pe server sau care umbla prin sistem. Astfel datele sunt in siguranta chiar daca cineva reuseste sa intre in sistemul IT al companiei. Print&Follow permite angajatiilor sa lanseze un document spre imprimare si sa ridice exemplarul tiparit atunci cand si unde este necesar – minute, ore sau chiar cateva zile mai tarziu. Pastrat in siguranta pe server, exemplarul este imediat disponibil cand persoana autorizata se duce la echipamentul dorit, fie el imprimanta de langa sala de conferinte sau multifunctionalul din biroul invecinat.   Avantajele pe scurt: Securitate eficienta a documentelor prin autentificarea utilizatorului si criptarea datelor Transparenta financiara marita deoarece toate exemplarele tiparite pot fi urmarite si atribuite unui anumit utilizator, proiect sau department Nivel ridicat de securitate care nu ingreuneaza fluxul de lucru...

VLAMIR prezinta noile multifunctionale TASKalfa A3 color din familia KYOCERA

VLAMIR anunță lansarea noii generații KYOCERA de echipamente multifuncționale care pun accent pe ușurința în utilizare și eficiență.Cele patru noi multifuncționale A3 – TASKalfa 3051ci, TASKalfa 3551ci, TASKalfa 4551ci și TASKalfa 5551ci au o calitate superioară a culorii, menită să asigure ca documentele dvs. vor ieși in evidență, și oferă funcții si caracteristici avansate pentru gestiunea fluxurilor de lucru. Noua serie Kyocera TASKalfa A3 color Toate cele patru multifuncționale au un design user-friendly, sunt rapide, având timpul de încălzire de numai 4,5 secunde și viteze de la 30ppm până la 55ppm, scanare de 80ipm color ,  ceea ce înseamnă productivitate în mediu multi-utilizator.  Platforma KYOCERA HyPAS asigură integrarea facilă a echipamentelor  în  aplicații business cum ar fi Document Management Systems (DMS) și Enterprise Resource Planning (ERP). În plus, consola de operare de tip tabletă grafică include funcția  ”touch and swipe” similară cu cea a telefoanelor mobile, și 4 sloturi USB integrate care permit conectarea unor device-uri aditionale cum ar fi cititor de carduri pentru autentificare, tastatura USB sau un stick USB. Folosind  platforma KYOCERA HyPAS, pe echipamente pot fi instalate aplicații ce generează noi capabilități, cum este aplicația QUICKPRINT SMB, care poate imprima direct din consolă (fără acces la PC), documente stocate într-o arhivă electronică. Au fost adoptate si cele mai recente standarde de securitate. Politica de parole poate fi definită si gestionată de catre administrator asigurându-se un nivel de securitate maxim. Puneți-vă în valoare afacerea! Imprimarea color profesională este esențială pentru companiile care vor sa iasă în evidență și prin impactul vizual al documentului tipărit. Având la dispoziție până la 6 tabele de culoare personalizabile, puteți imprima cu fidelitate culoarea dorită. Controller-ul optional FIERY cu care poate fi dotată această...

KYOcount – aplicatie pentru monitorizarea, analiza si gestionarea imprimantelor, copiatoarelor si multifunctionalelor

Care este volumul lunar de pagini tiparite in compania dvs.?  Folositi toate echipamentele eficient?  Stiti in permanenta starea exacta a intregii flote de echipamente?  Stiți  ce echipamente necesită toner in perioada imediat urmatoare? Numai raspunsurile precise la aceste intrebari pot crea un mediu de lucru productiv si o folosire cat mai eficienta a echipamentelor. O flota bine intretinuta contribuie semnificativ la productivitatea si profitabilitatea oricarei companii. Cu ajutorul aplicatiei KYOcount, puteti  optimiza structura flotei de echipamente și  simplifica administrarea acesteia in orice companie. KYOcount este aplicatia pentru monitorizarea, analiza si gestionarea imprimantelor, copiatoarelor si multifunctionalelor. Cu ajutorul acestei aplicatii, echipamentele Dvs., indiferent de producator pot fi gestionate centralizat, dintr-un singur loc: o solutie ideala pentru companiile cu mai multe locatii. Cu ajutorul  KYOcount, utilizatorul are acces la informatii relevante pentru a asigura folosirea eficienta a resurselor.  Aplicatia nu numai ca recunoaste automat toate echipamentele din retea si locale (KYO Local Agent necesar), dar colecteaza si volumele de printare si copiere ale fiecaruia, separate pe functiile de printare, copiere, scanare si fax-uri ,  functie de culoare, (alb-negru si color) sau format (de la A5 pana la A3). Contoarele sunt o baza buna pentru a analiza gradul de utilizare al imprimantelor si multifunctionalelor. Functia de raportare este complexa si permite raportari in functie de criteriile alese pentru fiecare echipament in parte.  Avantajul este ca daca raportul arata ca un echipament este momentan (sau in general) suprasolicitat sau frecvent defect, puteti reactiona rapid. KYOcount monitorizeaza statusul fiecarei imprimante si a fiecarui multifunctional in timp real si va anunta imediat prin e-mail in cazul in care se intampla ceva cu reteaua sau cu...

VLAMIR, unicul partener certificat Kyocera MDS In Romania!

BUCURESTI – 19 iunie 2013   Incepând cu iunie 2013, VLAMIR este unicul partener KYOCERA certificat MDS în Romania.  MDS – Managed Document Services – înseamnă de fapt optimizarea întregului proces de document output – de la imprimare la arhivare, stabilirea de fluxuri de documente conforme cu procedurile de lucru, accesul controlat la conținut și securitatea informațiilor, reducerea impactului asupra mediului înconjurător. Certificat VLAMIR PARTENER KYOCERA MDS  Rezultatele studiului ne confirmă că strategia de a ne alinia ca un furnizor global de soluții pentru gestionarea documentelor este corectă. Din acest motiv noi vom dezvolta abordarea MDS; Kyocera se va concentra pe cele mai adecvate soluții software, hardware și servicii. Ținta noastră este să susținem companiile din toată Europa în optimizarea procedurilor și reducerea costurilor Oliver Kreth – General Manager European Marketing la KYOCERA Document Solutions Cu ocazia Conferinței Internaționale a Partenerilor Kyocera Document Solutions Europe din iunie 2013, Vlamir a devenit unicul partener certificat MDS al Kyocera în România. Această certificare atestă faptul că Vlamir este capabil să furnizeze soluții complexe de cost control și administrare a documentelor. MDS – Managed Document Services – înseamnă de fapt optimizarea întregului proces de document output – de la imprimare la arhivare, stabilirea de fluxuri de documente conforme cu procedurile de lucru, accesul controlat la conținut și securitatea informațiilor, reducerea impactului asupra mediului înconjurător. Abordarea globală face din MDS o strategie unică și vitală pentru orice companie care vrea să analizeze întregul potențial de reducere a costurilor. Din experiență s-a demonstrat că implementarea MDS într-o companie poate reduce costurile cu documentele cu aproximativ 30%. Inaintea aplicării unei soluții MDS, specialiștii VLAMIR identifică fluxurile actuale de documente și relația lor cu...

VLAMIR prezinta NAUTILUS® SuperWhite – hartie 100% reciclata, calitate premium

Au trecut zilele în care puteai spune dintr-o privire dacă o hârtie era sau nu reciclată. În sfârşit, poţi arăta preocuparea faţă de mediul înconjurător fără să fie prea evident din aspectul hârtiei utilizate. În definitiv, NAUTILUS® arată respect faţă de natură şi combină în fiecare coală de hârtie calitatea superioară cu gradul de alb ideal. Întreaga gamă NAUTILUS® este compatibilă cu echipamentele laser şi inkjet, dar şi cu copiatoarele. NAUTILUS® SuperWhite – hârtie 100% reciclată, calitate premium     Cum este produsă o hârtie neutră CO2?   NAUTILUS® SuperWhite este o hârtie ecologică, disponibilă şi în varianta CO2neutru. NAUTILUS® SuperWhite CO2neutral oferă utilizatorilor posibilitatea de a compensa emisiile de CO2care sunt inevitabile în timpul procesului de producţie. Alegând produsul NAUTILUS® SuperWhite CO2neutral, utilizatorul îşi asumă un rol activ în combaterea schimbărilor climatice, cunoscut fiind faptul că amprenta de carbon în procesul de producţie a hârtiei NAUTILUS® SuperWhite a fost neutralizată fără nici un compromis al calităţii. Mondi investeşte în programe acreditate pentru reducerea emisiilor, ceea ce ne permite să compensăm emisiile, rezultând un produs neutru CO2. Primul pas a constat în calcularea emisiilor de CO2rezultate de-a lungul ciclului de viaţă al produsului, cu alte cuvinte calcularea amprentei de carbon. Aceste calcule au fost realizate în colaborare cu firma de consultanţă Climate Partner şi în concordanţă cu standardul CEPI (Confederaţia Europeana a Producătorilor de Hârtie) numit expresiv  10 toes (degete) pentru calculul amprentei de carbon. Apoi, pe baza calculului volumului  de CO2pe tonă de hârtie, am achiziţionat certificate verzi de reducere a emisiilor, care compensează emisiile calculate şi garantează un produs CO2neutru. Momentan, noi susţinem programului de reducere a emisiilor „Run...

KYOCERA Document Solutions și Vlamir prezintă MyQ

MyQ, soluția eficientă în reducerea costurile operaționale! Vlamir , partener Kyocera și MyQ în Romania, demonstrează capabilitățile acestei soluții instalând o versiune demo pentru o perioadă limitată la sediul clientului interesat, indiferent de brand-ul echipamentelor folosite. Meniul Principal MyQ Incepând cu luna februarie compania Vlamir, partener autorizat Kyocera Document Solutions în Romania, este certificat pentru a implementa și gestiona soluția MyQ. Pentru că în multe organizații se printează necontrolat, fie că sunt ele companii, guvern, instituții, organizații educaționale, fiindcă nimeni nu ține cont de cine și ce anume printează, când și unde, volumele de printare pot ajunge la milioane de pagini pe an, ducând la costuri enorme cu consumabilele, întreținerea și service-ul. Monitorizarea documentelor poate părea o sarcină descurajatoare. Multe organizații, inclusiv cele mici și mijlocii, nu au idee câte imprimante și câte multifuncționale dețin, ca să nu mai spunem de corporațiile care au mai multe sucursale dispersate în țară. Managementul acestor companii amână de cele mai multe ori implementarea unui sistem de monitorizare de teama unui conflict între controlul documentelor și accesibilitatea angajaților la echipamente. Vor ca personalul să poată lucra eficient, fără a fi împiedicat de sisteme complicate de control. Insă, fără niciun sistem instalat, cheltuielile cu documentele pot deveni o amenințare pentru sănătatea financiară a companiei, cu bani cheltuiți pe consumabile și întreținerea și reparațiile unui exces de imprimante și multifuncționale. In plus, neavând niciun control, confidențialitatea documentelor este pusă în pericol. Documente importante, cum ar fi contracte, liste de prețuri, rapoarte sau biletele de salarii pot fi lasate cu ușurință într-un echipament  comun, iar informațiile vor fi expuse oricărui trecător. Pentru a remedia astfel de situații, KYOCERA Document Solutions Europe a lansat Kyocera MyQ, o solutie inteligentă de management al...

Kyocera lansează noi multifuncționale pentru a completa gama ECOSYS

Vlamir are plăcerea de a anunța lansarea noii game entry-level de la Kyocera! Cele 3 noi multifuncționale fac parte din seria ECOSYS și sunt disponibile începând cu anul 2013, respectiv din luna ianuarie.   Kyocera Document Solutions, companie ce se numără printre liderii mondiali în ceea ce privește soluțiile pentru documente, își extinde gama ECOSYS cu 3 multifuncționale desktop:FS-1220MFP, FS-1320MFP și FS-1325MFP. Aceste noi completări aduse liniei ECOSYS combină un nivel înalt de fiabilitate și rezistență – elemente tipice ale culturii japoneze – cu productivitate ridicată și utilizare facilă. Aceasta este o combinație excepțională pentru un echipament entry-level și face ca noile multifuncționale Kyocera să fie alegerea perfecta pentru utilizatori individuali exigenți și pentru grupuri de lucru mici și mijlocii. Pe lângă capabilitățile de printare, copiere, scanare, fax și prețul accesibil, noile multifuncționale oferă nivele de productivitate și fiabilitate foarte ridicate pentru clasa lor. Fiabilitatea este garantată cu ajutorul componentelor cu durată lungă de viață care sunt specifice întregii game ECOSYS. Acestea includ un cilindru pentru 100 000 de pagini, care rezistă cu până la 60 de ori mai mult decât cei folosiți de competitori. Multifuncționalele au capac de protecție anti-praf a hârtiei din caseta de alimentare, reducând astfel apariția blocajelor de hârtie. Cele 3 noi multifuncționale au fost dezvoltate pentru a se potrivi oricărui spațiu de lucru(loc de muncă). În stilul tipic japonez, atenția la detalii caracterizează fiecare aspect din designul acestor echipamente A4. De exemplu, prin simpla apăsare a butonului de copiere a cărții de identitate, aparatul copiază automat ambele fețe ale documentului pe o singură foaie de hârtie. Funcția de Print Box păstrează separat și în siguranță job-urile...